Nieuw designmerk bij Concordia Keuken & Bad is eigenzinnig en luxe

Next125 is een niet meer weg te denken merk in de wereld van de luxe keukens en lijkt andere merken al te verdringen. Het designmerk heeft een next125-shop in de showroom van Concordia Keuken & Bad. Vrijwel alle mogelijkheden van dit kwalitief hoogwaardige keukenmerk zijn te zien in de showroom aan de Pieter Mastebroekweg in Meppel.

Next125 is een beleving, vindt Jaap Janssen die in de showroom van Keuken & Bad de scepter zwaait. “Het merk is luxe uitgevoerd en heeft een mooie kwaliteit. En er zijn ontelbare mogelijkheden met next125.” Hij is opgetogen over de komst van het luxe merk. “Dit voegt echt iets toe aan wat we al hadden. Er zijn oneindig veel designmogelijkheden, er wordt met vernieuwende materialen gewerkt en de afwerking is prachtig”, zegt Janssen. “De nieuwste technische ontwikkelingen en moderne mogelijkheden zorgen ervoor dat de next125-keuken zijn tijd ver vooruit is.”

 

Het nieuwe keukenmerk is strak en eenvoudig en komt met bijzondere vernieuwingen. Zo zijn er glazen fronten, fronten van keramiek, is er een kooktafel in plaats van een kookeiland en lage plinten zodat er meer bergruimte is in de extra hoge kasten. Ook werkt next125 met afgeronde kasten en zijn keukenbladen ultradun. En, niet onbelangrijk, alle kleuren zijn verkrijgbaar. “We kijken natuurlijk altijd naar de toekomst”, aldus Jaap Janssen. “En next125 komt met een geweldige vormgeving voor een attractieve prijs. Met dit merk bouwen we keukens die voldoen aan de hoogste designeisen tegen de beste prijs/kwaliteitsverhoudingen.”

Het is een luxer en duurder merk dan de andere merken die Keuken & Bad in huis heeft. “Zo kunnen we het hogere segment nog beter bedienen en kunnen onze ontwerpers doen waar ze goed in zijn: keukens ontwerpen voor iedere klant. Want de plaats waar gekookt wordt is een afspiegeling van onze leefwereld”, zegt Jaap Janssen. Keuken & Bad is in staat alle mogelijkheden van next te laten zien in de next-store in de showroom. “Ik vind dit echt een vernieuwend product en het voegt veel toe aan de merken die we nu al in huis hebben. Maar eigenlijk moet je het zien om te snappen wat er zo bijzonder is aan dit merk.”

IMG 3648 IMG 3647 IMG 3646